iletişim

fanzinmatmazel@gmail.com

30 Mayıs 2010 Pazar

Hani merhaba diyorsun ya gelince
Sert ama içten sevecen sesin değiyor kulaklarıma
Alevi türküleri sarıyor dört bir yanımı
Konuşurken en içine bakıyorsun gözlerimin
Çıplak hissediyorum kendimi
Ama yine de
Başka gözlere denk gelince kaçmayı seçen gözlerim
Öyle takılıp kalıyor seninkilere
Gitme istiyorum
Gitmeyeyim istiyorum
Senin serzenişlerine benim susuşlarıma hapsoluyor
Karnımdaki kelebek kanatlarının devinimi
Sonra belki onaylıyorum seni
Veyahut isyan ediyorum ben de
Sesim titriyor
Gözlerim gülümsemeni izliyor sadece
Beynim mantıklı cümleler kurmaya çalışıyor
Ağzım susmaya karar veriyor sonra
Kulaklarım seni dinlemeye
Diyemiyorum ki:
Tut bi de beni elimden be
Çek kurtar sokak lambasının sarı ışığında
Gölgesini izleyen kedi kadar yalnız olmaktan
Sev bi de beni
Söylemene gerek yok
Ellerini hissetsin sadece saçlarım
Öpmek iste
Ama dudakların değmesin dudaklarıma
Elde edilmemiş olanın güçlü arzulanışı kaybolmasın hiç
Ya da yok yok
Vazgeçtim hepsinden
adını söyle!


suda seken yassı parlak taş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder