iletişim

fanzinmatmazel@gmail.com

9 Temmuz 2010 Cuma

sır


Ben bakir bir erkekle evlenmek istiyorum. Ne o öyle! Kimle yatıp kalktığı belli olmayan bir adamla benim ne işim olur. Orospu derler adama. Denir mi. Denir. Niye denmesin. Yazık olur çocuklara. Hem baba mı olur o kaltaktan. Düşünsene bi kızım; resmen herifi sikmişler sikmişler atmışlar sonra. Bu salak herifte kullandırmış kendini. Sonra sen bununla evlenip evine koca; çocuğuna baba yapıcaksın! Yok ya. Orospudan adam; bakirliğini kaybeden heriften insan mı olur? Evlenecek erkek var eğlenecek erkek var. Haksız mıyım yani?

Bak kızım; bu herifler gecenin bu saatinde dışarıda dolaşıyolar ya. Aranıyo bunlar kesin. Aranıyolar belli!! Yani sokaklara düşer mi bu saatte bu yaşta bu çocuklar. Düşmez. Kesin düşmüşler bunlar belli. Düşmüşler. Nereye düştükleri de belli. Gece gece evinde otursa ya bu dalyaraklar! Bela mı arıyolar. Yok. Kesin am peşine düşmüşler baksana. Tam pezevenk bunlar. Of of of. Herifin göte bak göte. Hey yavrum benim. Erkek güzelim. O fındık götü yerler. Yerler. Üüüf. Aranıyolar belli. Aradıklarını da verelim. Haksız mıyım şekerim? Hahayt!

Lan nereye gittin lan bu saatte geliyosun eve serefsizin dölü. Komşu komşu diye hangi karılara gidiyosun sen lan. Kimlere elletiyosun kendini. Kimlere öptürüyosun lan. Şş bana bak bana; seni koca diye eve aldık başımıza çıktın sikbeyin. Oğlum sana demedim mi bin defa; kır dizini otur evinde diye lan. Demedim mi lan. Şimdi vurmiim mi o küçük kafanı dağıtmiim mi. Hak etmedin mi okkalı sopalı dayağı? Kemerimi çıkart lan. Çıkart lan. Ulan orospu çocuğu. Ulan yavşak. Ağlama lan. Ağlama. Ne lan bu vız vız vır vır. Çıkar lan kemeri. Şş kaçma lan valla Çok vurmucam. Gece gece sinirlerimi bozdu götveren dallama!

Bebeğim var ya herifte bir yarak var üff ama. Baktım başta nazlanıyo. Alttan da çadırı kurmuş ama haspam. Böyle yüzü filan kızarıo zibidinin. Dedim çıkar üstünü. Yok dedi. Dedim çıkar lan üstünü. kadınım benim diye boynuma dolandı.ağladı ağlayacak. Konsatrasyonumu bozacak diye biraz çekindim başta; Ama görceksiniz lan. Romantizm filan diye aranıyo. Benim bi orgazmlık sabrım kalmamış yani. Öyle kızım. Herifin üstünü başını yırtışım var. Göğüs kasları bildiğin baklava baklava. Yemezler mi lan o baklavayı dedim. Daldım göğüslerine. Bi yandan da elim bizim gavatın cebinde. Emdikçe şişiyo emdikçe şişiyo. Üf ulan ne gündü. Ama iyi parçaydı yavşak oglu yavşak. Bi de nazlanmıyo mu ince ince. Ah ulan.

(bak sana çok küçük bir sır vereyim mi. Ya da vazgeçtim ben de kalsın.)

Kendisindenbaşkaeksiğiolmayankadın.

2 yorum:

  1. "Düşünsene bi kızım; resmen herifi sikmişler sikmişler atmışlar sonra."

    hocam doğrusu şöyle olmalıydı

    "Düşünsene bi kızım; resmen herifi ammışlar ammışlar atmışlar sonra."

    YanıtlaSil
  2. haklısın bi an boşluğa hiddetle düşüp baya kapılmışım yazıya. bundan sonra edeceğim küfürlerin kadınvari listesini yapmamda yardımcı olursan sevinirim sevgiler :))

    YanıtlaSil