iletişim

fanzinmatmazel@gmail.com

9 Temmuz 2010 Cuma

Östrojen değilim!

Ben; Anadolu topraklarında var olmuş, Dünya vatandaşı olan, 19 yaşında bir kadın bireyim. Cinselliğin tabu yönlerinin ortadan kaldırılmaya başlandığı 21. yüzyılda, yozlaşmakla yobazlaşmak arasında sıkışmış ruhum. Özgürlükçüyüm. Serbest cinselliği destekliyorum. Ama… Hey! Salgıladığı testosteronla var olan sayın erkek! Sana sesleniyorum. Senin cinsel objen değilim. Bacak değilim. Meme değilim. Göt değilim. Dudak değilim. Vajina hiç değilim. Hormonlarımla kontrol edilmiyor benim beynim. Alkollüyken artan libidonu dindirebileceğin bir vücut değilim. “İçince gel bebeğim. Sabah kalkar gidersin. Nolcak?” değilim. Ah! Evet, buldum. Yobazlaşmış değilim. Tutuculuğumdan değil senin yarattığın cinselliğe antipatim. Ben senin aktif bir cinselliğe sahip bir birey olarak toplumda var olmandan rahatsızım. Ben yıllardır karanlığa itilmiş cinselliği, nedense sadece karşı cinsin bir anda püskürmeye başlamış olmasından hoşnut değilim. Suratıma bakıp rahatça “Ben aslında sadece 18 yaşındaki her erkeğin istediğini istiyorum.” diyebiliyor olmanla barışık değilim. Bana baktığında beni görmediğini aslında bile bile, her şeyin sadece senle ve senin ufaklıkla alakalı olduğunun farkında olarak yatağına girmeyeceğim. Dürtülerimin esiri değilim. Ah, evet şimdi gidiyorum. Ama yatağından gidip, hatta belki ufak sorumluluklar almaktan kaçınılarak gönderilip hayatında var olmaya devam edecek kadar yalnız ve çaresiz değilim. Alkolün etkisiyle inandıklarımı bir an arka plana atmayı düşünmüş olsam bile, hep söylerim ya ben inandıklarımla varım. Yanımda bir adet testosteron daha dolaşsın diye onlardan vazgeçmeyeceğim. Fert oluşuma saygı duyanlarla mevcudum ben. Hoş, yalnızlıktan delicesine korksam bile etrafımda bir dünya sik kafalıdan başka bir şey kalmayacak olsa da korkularımla yok olmayı tercih ederim. Evet, Anadolu’da 19 yaşında bir adet kadın birey dolaşıyor. Tükenmez bir yenilik özlemi var belki içinde, bilincini kaybettiğinde çokça ortaya çıkan. Toplumun dayattığı normlardan nefret ediyor. Geleneksel ahlaki değer kırıntılarını istemiyor içinde. Seksin de özgürce yaşanabilmesinden yana. Sonuna kadar. Ama o, bencil ve kötü ruhların dünyayı kaplamakta olmasını artık istemiyor.

Suda seken yassı parlak taş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder